W trosce o zadowolenie klientów kupujących przygotowaliśmy dla Państwa dodatkowe ułatwienia.
Nowy właściciel nieruchomości, po jej zakupie, musi liczyć się z dodatkowymi formalnościami. Specjalnie na tę okazję przygotowaliśmy dla Państwa dodatkowe ułatwienia, które oferowane są bez dodatkowych kosztów i pozwolą zaoszczędzić Państwu od 3 do 4 wizyt w równych placówkach:
- Przepisanie umowy o dostawę prądu.
- Przepisanie umowy o dostawę gazu.
- Przekazanie zarządcy nieruchomości informacji o nowym właścicielu
- Składamy do Urzędu miasta informację IN-1, będącą podstawą do wyznaczenia wysokości podatku od nieruchomości.
Każda z tych czynności zostanie wykonana po przeniesieniu prawa własności na kupującego i wydaniu nieruchomości, czyli w praktyce:
- Umowa notarialna o przeniesienie własności
- Przekazanie środków pieniężnych na konto sprzedającego
- Wydanie mieszkania: To moment, w którym sprzedający odwiedza je po raz ostatni, a kupujący już na 100% staje się jego nowym, zadowolonym, właścicielem. W tym momencie pośrednik spisuje liczniki do protokółu zdawczo-odbiorczego, który jest podstawą do przepisania umów o dostawę mediów (prąd, gaz)
- Na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, nasze biuro zawrze umowę o dostawę mediów w imieniu nowego właściciela
- Na podstawie dokumentów przeniesienia własności, nasze biuro złoży informację IN-1, na podstawie której zostanie wyznaczony podatek od nieruchomości. Informacja o wysokości podatku przyjdzie do nowego właściciela pocztą i będzie można opłacić go za pomocą przelewu internetowego
- Na podstawie dokumentów przeniesienia własności, złożymy informację do zarządcy o nowym właścicielu nieruchomości.
Wszystkie opisane czynności wykonywane są w ramach prowizji i nie wiążą się z dodatkowymi opłatami.