Bezpieczeństwo i wygoda


W trosce o zadowolenie klientów kupujących przygotowaliśmy dla Państwa dodatkowe ułatwienia.

Nowy właściciel nieruchomości, po jej zakupie, musi liczyć się z dodatkowymi formalnościami. Specjalnie na tę okazję przygotowaliśmy dla Państwa dodatkowe ułatwienia, które oferowane są bez dodatkowych kosztów i pozwolą zaoszczędzić Państwu od 3 do 4 wizyt w równych placówkach:

  • Przepisanie umowy o dostawę prądu.
  • Przepisanie umowy o dostawę gazu.
  • Przekazanie zarządcy nieruchomości informacji o nowym właścicielu
  • Składamy do Urzędu miasta informację IN-1, będącą podstawą do wyznaczenia wysokości podatku od nieruchomości.

Każda z tych czynności zostanie wykonana po przeniesieniu prawa własności na kupującego i wydaniu nieruchomości, czyli w praktyce:

  1. Umowa notarialna o przeniesienie własności
  2. Przekazanie środków pieniężnych na konto sprzedającego
  3. Wydanie mieszkania: To moment, w którym sprzedający odwiedza je po raz ostatni, a kupujący już na 100% staje się jego nowym, zadowolonym, właścicielem. W tym momencie pośrednik spisuje liczniki do protokółu zdawczo-odbiorczego, który jest podstawą do przepisania umów o dostawę mediów (prąd, gaz)
Od nas będzie to dodatkowo:
  1. Na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, nasze biuro zawrze umowę o dostawę mediów w imieniu nowego właściciela
  2. Na podstawie dokumentów przeniesienia własności, nasze biuro złoży informację IN-1, na podstawie której zostanie wyznaczony podatek od nieruchomości. Informacja o wysokości podatku przyjdzie do nowego właściciela pocztą i będzie można opłacić go za pomocą przelewu internetowego
  3. Na podstawie dokumentów przeniesienia własności, złożymy informację do zarządcy o nowym właścicielu nieruchomości.
Wszystkie opisane czynności wykonywane są w ramach prowizji i nie wiążą się z dodatkowymi opłatami.